loading...
عکس- دانلودنرم افزار روز
آخرین ارسال های انجمن
رضایی پور بازدید : 971 2012/04/04 نظرات (1)

این روزها تبلت ها در انواع مدل ها و اندازه های مختلف وارد بازار شده اند. با دیدن یک مدل جدید هم احتمالا به خودمان می گوییم این هم یکی دیگر! به خصوص مدلی که در موردش صحبت می کنیم اسمش هم با گلکسی شروع می شود و به اندازه کافی آنها را با هم اشتباه می کنیم. اما این تبلت سامسونگ خصوصیاتی دارد که باعث میشود بخواهیم با دقت بیشتری به آن نگاه کنیم.

اندازه مناسب برای یک تبلت چقدر است؟ این موضوع طی چند سال اخیر تبدیل به یک سوال بزرگ برای بشریت شده است! ۱۰ اینچ؟ ۹ اینچ؟ ۷ اینچ؟ شاید این تبلت ۷.۷ اینچی حلقه گم شده باشد. هرچند لباس های ما هنوز جیب مخصوص تبلت ندارند، اما وقتی تبلتی به این باریکی و سبکی داشته باشید، باید به فکر یک جیب مناسب هم برای آن باشید.

در ادامه مطلب می توانید بررسی نارنجی را در مورد این تبلت بخوانید و ببینید تا چه حد می توان روی این محصول 7.7 اینچی حساب باز کرد.


شکل ظاهری:

samsung-galaxy-tab-7-7-IMG_5730.jpg

اینجا با یک تبلت واقعا خوش قیافه مواجه هستید. زیبایی آن به خصوص در قسمت پشت تبلت واقعا چشم گیر است و جنس فلزی آن کاملا حس کیفیت خوب را به شما منتقل می کند. ضخامت این تبلت تنها ۸ میلیمتر است و باریکی آن یکی از نقاط قوت دوست داشتنی آن به شمار می رود. به طور کلی اندازه و ظاهر آن سبب می شود با یک تبلت خوش دست و راحت در حمل و نقل مواجه باشید. به خصوص اینکه وزن اش هم تنها ۳۴۰ گرم است و نسبت به گلکسی تب 7 اینچی فقط ۵ گرم سنگین تر شده است.

کتاب های الکترونیک روی آن به خوبی و با اندازه مناسبی دیده می شوند و فونت ها سایز مناسبی دارند.


نمایشگر

samsung-galaxy-tab-7-7-IMG_5744.jpg

در اینجا شما با رزولوشنی 1280 در 800 پیکسلی مواجه هستید. چیزی که روی تبلت های زیادی پیدا می شود و البته نمی توانید آن را با آی پد جدید مقایسه کنید. تراکم پیکسلی هم 196ppi است. اما در نهایت کیفیت نمایشگر Super AMOLED Plus عالی است. حداکثر روشنایی 110cd/m2 است که این موضوع نسبت به مدل ۷ اینچی پلاس کمتر است.

قابلیت لمسی نمایشگر هم خوب است و از حساسیت مناسبی برخوردار است. اپلیکیشن ها به راحتی و بدون تاخیر اجرا می شوند. به جز بعضی سکته های ناگهانی (کند شدن در بعضی قسمت ها) که آن هم به حساب اندروید هانیکام گذاشته می شود شما مشکلی در کارکرد نخواهید داشت.


پردازشگر این تبلت دو هسته ای بر مبنای Cortex-A9 و با سرعت 1.4GHz است. همان چیزی که روی گلکسی Note هم پیدا می کنید. این پردازشگر از نظر کارایی بالاتر از تگرا ۲ انویدیا و پایین تر از تگرا ۳ قرار میگیرد. به همراه یک گیگابایت رم. ترکیب این سخت افزار سبب می شود که تبلت با سرعت خوبی از عهده وظایف اش بر بیاید. به طور کلی این تبلت از نظر سرعت، گجت خوبی به شمار می آید و شما را ناراضی نمی کند. هر چند نمی توان آن را عالی هم به حساب آورد. قبلا اشاره کردیم، بعضی اوقات اندروید هانیکام شما را با وقفه هایش آزار خواهد داد. در کنار آن باید منتظر از راه رسیدن اندروید 4.0 برای این تبلت باشیم تا دنیای جدیدی در این تبلت ببینیم.

سایت انگجت در بررسی اش روی این محصول چند بنچمارک از آن تهیه کرده که جدول آن را در پایین می بینید:

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط pm20 در تاریخ 1348/10/11 و 7:18 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان گرامی. تا حالا سایت های مختلفی رفتین و چت کردید . اما شاید راضی نبوده باشید. یا محیط چت روم ها بچگانه بنظر میرسید. امروز سایت بزرگ پی ام بیست یک چت روم بسیار زیبا و کلاسیک و پر سرعت را طراحی کرده است .که این چت روم تحت لیسانس المان است.و شما دوستان که در خانه و یا هر جا وبکن دارید میتوانید. 5 صفحه برای خود باز کنید و به صورت انلاین میتوانید تمام دوستان خود را مشاهده کنید.
با ورود به سایت حتما عضو شوید و از جایزه های این سایت بهره مند شوید.
نکته : این چت روم به دلیل این که هنوز دز بین مردم جا نیوفتاده است و به دلیل تازه تاسیس شدن سایت .ممکن است الاینی کمی داشته باشد. اما حتما در اینده یکی از بزرگ ترین چت روم ها خواهد بود. برای این منظور از شما دوستان عزیز خواهشمندیم این سایت را به تمام دوستان خود معرفی کنید. ممنون منتظر حظورتان هستیم.
ادرس سایت : www.pm20.rozblog.com
http://pm20.rozblog.com/page/100 ادرس چت روم سایت پی ام بیست =


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت اختصاصی روستای نوده ی خورگام-رودبار زیتون این سایت در سازمان ساماندهی سایتهای ایرانی وزارت فرهنگ ثبت شده است از کسانی که مایل به همکاری میباشند دعوت به همکاری میکند این سایت وابسته به هیچ حزب یا گروهی نیست این سایت فقط به واسطه علاقه ما به روستای نوده طراحی شده فقط نوده خورگام نوده عمارلو نوده بهشت کوچک من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه
    نظر شما در مورد کلیات وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1017
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2426
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 234
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 984
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 4,881
  • بازدید ماه : 16,413
  • بازدید سال : 160,579
  • بازدید کلی : 4,256,109
  • کدهای اختصاصی